Bvlgari Man In Black
parfémovaná voda pro muže

Bvlgari Man in Black je vůně odrážející jeho intenzivní mužnost. Výjimečná nová vůně vyjadřuje všechny paradoxy současného muže - jeho živelnou vitalitu, uvědomování si vlastních chyb a vůli překonat je.
Bvlgari Man In Black
Další obrázky
Varianta: 100ml
1 159 Kč
běžná cena: 1 240 Kč
ušetříte: 81 Kč 7 %
Zvolte variantu
Skladem > 5 ks
Kód:04000217
-7 %
1 159 Kč
Skladem > 5 ks
Kód:07000985
898 Kč
Značka: Bvlgari Dotaz na prodejceOdeslat známémuPřidat k oblíbeným

Bvlgari Man In Black
parfémovaná voda pro muže

Bvlgari Man in Black je vůně odrážející jeho intenzivní mužnost. Výjimečná nová vůně vyjadřuje všechny paradoxy současného muže - jeho živelnou vitalitu, uvědomování si vlastních chyb a vůli překonat je. Kontrolovaná vlna svůdné síly a extrémní propracovanosti.

Vůně odhaluje své kořenité, zářivé tóny. Neobvyklý ambrový rum vytváří zvláštní kontrast s jemně kořenitými tóny a vyvolává netradiční, živou stopu.

Umístěna v zářivém ebenové flakonu, Bvlgari Man in Black vyniká nepřehlédnutelným, neo-orientálním podpisem, který charakterizuje zahalující smyslnost.

Absolutně podmanivá vůně, téměř hypnotická. Takto označil novinku Bvlgari Man In Black její tvůrce, mistr parfumér Alberto Morillas. Bvlgari Man in Black je moderní, neo-orientální vůně, která je absolutně nová ve světě Bvlgari. Nestává se často, že v pánské vůni můžeme použít květ tuberózy. Je to magnetická složka tradičně používaná v dámských vůních. Já jsem ji však přetvořil do nové podoby hrou na kontrasty pomocí tónů kůže, ambry, vzácných pryskyřic a fazolek tonky. Nevídaná struktura nám umožnila vytvořit vůni, která je naprosto podmanivá, téměř hypnotická. Řekl bych, že je až trestuhodně svůdná.

Parametry a složení
Složení
Hlavakoření, rum
Základguajakové dřevo, fazole tonka, benzoin
Srdcekosatec, tuberosa, kůže
ZnačkaBvlgari
UrčeníPro muže
VIDEO A OBRÁZKY
Bvlgari Man In Black
Bvlgari Man In Black
Bvlgari Man In Black
O značce Bvlgari

Původ značky Bulgari je v malé vesničce v oblasti Epirus v Řecku, kde zakladatel rodiny, Sotirio, vytvářel vzácné rytiny ze stříbra. V roce 1992 spojila značka Bulgari svou tvorbu šperků, módních doplňků a hodinek s výrobou exkluzivních parfémů, zahájenou Eau Parfumée au thé vert. Mnoho věcí se v průběhu doby změnilo a dnes má Bulgari exkluzivní obchody v největších městech po celém světě. Filosofie, která stojí při zrodu každého výtvoru, zrozená ze stylistické studie charakterizované inovací tvarů a vzorů, podtrhující styl a eleganci dnešních žen a mužů však zůstala nezměněna.

Produkt nebyl hodnocen