Problémy s doručením

Pokud doručení vaší objednávky trvá déle, než 7 dní, překontrolujte námi zaslané informace ve Vaší emailové schránce:

1) Zkontrolujte potvrzení objednávky, zda jste správně zadali telefonní kontakt. Pokud žádné potvrzení nepřišlo, zkontrolujte schránku Hromadné a Spam, případně kontaktujte naši zákaznickou linku s číslem objednávky.

2) Zkontrolujte, prosím, zda vám byl doručen email o expedici objednávky, ve kterém zasíláme sledovací odkaz i číslo balíčku. Sledovací odkaz se stává funkčním až po fyzickém převzetí balíčku dopravcem. Pokud žádný email doručen nebyl, zřejmě ještě nebyla objednávka z nějakého důvodu odeslána. Pro bližší informace kontaktujte naši zákaznickou linku.

3) Pokud jsme objednávku již odeslali, můžete pomocí čísla balíčku a sledovacího odkazu zjistit, kde se zásilka právě nachází. Pro informace o doručení, změnu adresy, nebo času doručení, kontaktujte prosím přepravce.

4) Pokud dopravce balíček ztratil, nebo doručil poškozený, obratem nás, prosíme, kontaktujte.


Sledování zásilek

PPL https://www.ppl.cz/
DPD https://www.dpd.com/cz
GLS https://gls-group.eu/CZ/cs/home
Česká Pošta https://www.postaonline.cz/trackandtrace
Zásilkovna https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani