Způsoby doručení

Osobní odběr

  • V okamžiku zpracování Vaší objednávky pro osobní odběr dostanete instrukce emailem a SMS k jejímu vyzvednutí.
  • Pokud jste objednali zboží "skladem" do 12h, bude k vyzvednutí od 15h téhož dne. Po 12h bude k vyzvednutí od 14h následujícího dne.
  • Pokud jste objednali zboží "skladem do dvou dnů", platí výše uvedené + 48 hodin
  • Prosíme zákazníky aby si zboží nevyzvedávali bez předchozího vyzvání.
  • Na prodejně přijímáme platby pouze v hotovosti.

  • Zákaznická linka Parfémy SP: 226 236 226, Otevírací doba: PO-PÁ: 09:00-18:00

Česká pošta - balík do 30kg

  • Objednané zboží je doručeno prostřednictvím České pošty, obvykle do druhého pracovního dne od objednání (u objednávek do 12:00).
  • V okamžiku expedice je Vám zaslán informační e-mail.
  • V případě, že Vás doručovatel nezastihne na Vámi uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, a to po dobu 6 dní, po které máte možnost si balíček vyzvednout.
  • Balíček lze při doručení uhradit tzv. na dobírku, bankovním převodem či platební kartou.
  • Při přebírání balíčku dbejte na stav obalu balíčku, zejména zda-li není jakýmkoliv způsobem porušena naše firemní potištěná páska s monogramem Parfemy SP (např. přelepena obyčejnou průhlednou páskou či páskou s jiným potiskem.) Pokud balíček vykazuje jiný, jakýkoliv náznak mechanického poškození, rozbalte balíček jen v přítomnosti dopravce.V případě jakýchkoliv pochybností odmítněte balíček převzít. a následně nás informujte. Domluvíme si s Vámi následující postup. Pokud balíček převezmete, a až poté zjistíte, že obsah balíčku není kompletní či je obsah jakýmkoliv způsobem porušen, nemůžeme bohužel již vstoupit do případného reklamační řízení mezi Vámi a dopravní společností.
  • Vaši zásilku je také možné sledovat na následujícím odkazu Online sledování balíku České pošty.

  • Zákaznická linka České pošty: 840 111 244

PPL - kurýrní služba

  • Objednané zboží je doručeno prostřednictvím kurýrní společnosti PPL a to do následujícího pracovního dne (u objednávek do 12:00)
  • V okamžiku expedice je Vám zaslán informační e-mail.
  • Před doručením zásilky Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení, proto je velice důležité zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
  • Při přebírání balíčku dbejte na stav obalu balíčku, zejména zda-li není jakýmkoliv způsobem porušena naše firemní potištěná páska s monogramem Parfemy SP (např. přelepena obyčejnou průhlednou páskou či páskou s jiným potiskem.) Pokud balíček vykazuje jiný, jakýkoliv náznak mechanického poškození, rozbalte balíček jen v přítomnosti dopravce.V případě jakýchkoliv pochybností odmítněte balíček převzít. a následně nás informujte. Domluvíme si s Vámi následující postup. Pokud balíček převezmete, a až poté zjistíte, že obsah balíčku není kompletní či je obsah jakýmkoliv způsobem porušen, nemůžeme bohužel již vstoupit do případného reklamační řízení mezi Vámi a dopravní společností.
  • Vaši zásilku je také možné sledovat na stránkách PPL Online sledování balíku PPL.

  • Zákaznická linka PPL: 840 775 775

DPD - kurýrní služba

  • DPD Vám doručí Vám doručí Váš balík do druhého pracovního dne od objednání. Balíky doručuje až do váhy 50 kg.
  • V okamžiku expedice je Vám zaslán informační email.
  • V případě, že Vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, doručí Vám zásilku následující pracovní den. O doručení zásilky budete nformováni SMS nebo emailem s uvedením časového rozmezí, kdy můžete kurýra očekávat.
  • Kurýrovi DPD můžete zaplatit hotově nebo kartou.
  • Vaši zásilku je také možné sledovat na následujícím odkazu Online sledování balíku DPD.

  • Zákaznická linka DPD: 225 373 373

GLS - kurýrní služba

  • GLS Vám doručí obvykle Váš balík do druhého pracovního dne od objednání.
  • Ráno v den expedice je Vám zaslán informační email nebo SMS s časovým rozpětím doručení.
  • Kurýrní služba provádí standardně 2 doručovací pokusy. Pokud Vás nezastihne, dostanete emailovou nebo SMS zprávu s časy s odkazem na sledování Vaší zásilky.
  • Kurýrovi DPD můžete zaplatit hotově nebo kartou.
  • Vaši zásilku je také možné sledovat na následujícím odkazu Online sledování balíku GLS.

  • Zákaznická linka GLS: 567 771 111

Zásilkovna

  • Zboží bude doručeno nejpozději do 2 pracovních dnů na Vámi vybranou ponočku Zásilkovny
  • V okamžiku expedice je Vám zaslán informační email.
  • Až objednávka dorazí na vybranou Zásilkovnu, budete informováni emailem a SMS o možnosti vyzvednutí.
  • Kde se Vaše zásilka nachází si můžete ověřit ná následujícím odkazu Online sledování balíku Zásilkovny

  • Zákaznická linka Zásilkovny: 216 216 516