Clean

Inovativní značku parfémů Clean založila v roce 2003 Randi Shinder – specialistka na lifestylové značky. Jde o poměrně mladou firmu, ale díky originálnímu konceptu a jedinečným  vůním si rychle získala pozornost zákazníků po celém světě.

Hlavní myšlenku prozrazuje už sám název. Clean znamená „čistý“ a přesně takové jsou parfémy, které pouští do světa. Hlavní linii čistých, nekomplikovaných, takzvaně každodenních vůní jasně naznačil už první parfém Clean inspirovaný vůní mýdla. V roce 2005 následuje Clean Fresh Laundry, který evokuje vůni čerstvě vypraného prádla.  Jde opět o výrazně mýdlovou vůni se zásadním  akcentem limetky a posekané trávy. Tento typ vůně je vhodný pro volné chvíle, víkend v přírodě, nejlépe k němu sedí džíny a tílko. Rozhodně nejde o vůni vhodnou pro každého, nebude fascinovat davy, ale je velmi zajímavá, přirozená a nevtíravá, čímž si získala početnou obec fanoušků.

Všechny parfémy Clean mají velmi podobný minimalistický design flakónů a odlišují se barvou skla. Do tyrkysově zelené je oděn další parfém Clean Rain. Ten představuje v řadě Clean asi nejklasičtěji pojatý parfém a inspirace je opět skrytá rovnou v názvu.  Vůně deště je ve skutečnosti promyšlenou kompozicí vodních akcentů s trochou květin. Nejvíce ženskou a smyslnou vůní je Clean Skin. Asi vás nepřekvapí, že má zachycovat vůni nahé kůže. Patří mezi pižmově květinové vůně, je velmi hřejivá, ženská a má velkou výdrž. Podobně ženský, sofistikovaný a smyslný parfém je Clean Ultimate. Okouzlující kombinace citrusových plodů a květinových tónů se záchvěvy vzácných exotických dřevin je přímo stvořená pro silné a zároveň hravé ženy, které se chtějí cítit dobře a svoji spokojenost umějí dát najevo.

Nejprodávanější
Značka
KATEGORIE
ZNAČKY
Oblíbené
Zobrazit všechny značky